maandag 21 maart 2016

En de winnaar is....

Degene die het maken van dit portret op 5 uurtjes heeft geschat ;)

Alles bij elkaar genomen ben ik namelijk 5 1/2 uur bezig geweest met dit portret (zie vorig blogbericht):


Wendy en Anoniem hebben beide de uren - op een half uur na - geraden. Wendy had 5 uur gezegd, Anoniem 6 uur. 

Degene die als Anoniem een reactie heeft geplaatst ken ik persoonlijk en die vond het goed om de ander te kiezen. Dus Wendy, mag ik jou feliciteren :)

Gefeliciteerd Wendy, jij krijgt een portrettekening!

Tegen de anderen wil ik zeggen: Heel erg leuk dat je hebt mee gedaan, Dankjewel! En niet getreurd, want wie weet in de toekomst... Houd dus mijn blog in de gaten ;)

Nogmaals bedankt allemaal!
Groetjes, Tineke


6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Wendy! Wat leuk voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Tineke, wat ontzettend leuk! Ik ben blij verrast.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En je was zelfs de eerste in de rij om de uren te raden, goed gegokt ;)

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd Wendy! Het is je van harte gegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi portret♥ prachtig♥ gedaan in die tijd..!
    Lieve♥ groetjes Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouw wat een ongelooflijk mooi talent heb je!!

    Groetjes Elise
    http://laesperanzanicaragua.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen