maandag 21 maart 2016

En de winnaar is....

Degene die het maken van dit portret op 5 uurtjes heeft geschat ;)

Alles bij elkaar genomen ben ik namelijk 5 1/2 uur bezig geweest met dit portret (zie vorig blogbericht):


Wendy en Anoniem hebben beide de uren - op een half uur na - geraden. Wendy had 5 uur gezegd, Anoniem 6 uur. 

Degene die als Anoniem een reactie heeft geplaatst ken ik persoonlijk en die vond het goed om de ander te kiezen. Dus Wendy, mag ik jou feliciteren :)

Gefeliciteerd Wendy, jij krijgt een portrettekening!

Tegen de anderen wil ik zeggen: Heel erg leuk dat je hebt mee gedaan, Dankjewel! En niet getreurd, want wie weet in de toekomst... Houd dus mijn blog in de gaten ;)

Nogmaals bedankt allemaal!
Groetjes, Tineke


7 opmerkingen:

  1. Dank je wel Tineke, wat ontzettend leuk! Ik ben blij verrast.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En je was zelfs de eerste in de rij om de uren te raden, goed gegokt ;)

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd Wendy! Het is je van harte gegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi portret♥ prachtig♥ gedaan in die tijd..!
    Lieve♥ groetjes Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouw wat een ongelooflijk mooi talent heb je!!

    Groetjes Elise
    http://laesperanzanicaragua.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen