vrijdag 16 december 2011

Als het leven (soms) pijn doet

~De tekst van dit lied wil ik met hart en ziel opdragen aan de ouders van een heel ziek meisje~
 
van Reni en Elisa Krijgsman

Als het leven soms pijn doet
en de storm gaat te keer
in een tijd van moeite en verdriet
alsof de zon niet meer opkomt
en het altijd donker blijft
en de ochtend het daglicht nooit meer ziet

juist op die momenten
als het echt niet meer gaat
laat me merken laat me voelen
dat u werkelijk bestaat
dat uw armen om mij heen zijn
en uw liefde mij omgeeft
dat ik zal zien als ik terugkijk
dat u mij gedragen heeft

als ik kom met al mijn vragen
met mijn twijfels en mijn pijn
met mijn angst en onveiligheid
lijkt de hemel soms van koper
geen gebed komt er doorheen
en ik verstik in onzekerheid

Heer wilt u mij helpen
als ik moe ben of verward
dat het geloof in mijn verstand
ook zal leven in mijn hart !
en dat uw armen om mij heen zijn
en uw liefde mij omgeeft
dat ik zal zien als ik terugkijk
dat u mij gedragen heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten